2012


Tänkte bjuda på en lista som handlar lite om mitt 2012. Och JA, bilder från Thailand kommer snart, det lovar jag! Har haft mycket att stå i, därmed den dåliga uppdateringen.

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Många saker: rest till Thailand, tagit studenten, flyttat hemifrån osv.


Höll du några av dina nyårslöften?
Jag hade faktiskt inget nyårslöfte inför 2012 men det ska bli ändring på det iår!

Dog någon som stod dig nära?
Nej, tur väl det!

Vilka länder besökte du?
Turkiet (maj), Danmark (juli) och Thailand (december).


Är det något du saknat år 2012 som du vill ha år 2013?
MER SOL TACK! Svensk sommar alltså... Annars har 2012 bjudit på galet mycket.

Bästa köpet?
Oj. Det måste nog vara vitrinskåpet vi köpte till lägenheten nu vid jul. Eller Thailandresan!

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Många saker! Bl.a. att jag hittat så underbara nya vänner genom socionomprogrammet.

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
2011 var ett jäkligt bra år, svårslaget.. Så skulle nog säga att det är snarlikt!

Hur tillbringade du julen?
Med min sambo i Tranås hos hans familj.

Blev du kär i år?
Oja, mer kär än nånsin.


Läste du någon bra bok under 2012?
Nja, är inte så mycket för att läsa. Men läste en bra bok under Thailandresan nu, minns dock inte var den heter haha.

Favoritprogram på TV?
The Vampire Diaries, utan tvekan!

Vad gjorde du på din födelsedag 2012?
Jag och Harald hade huset själva i Nybro, så vi lagade lite god mat och hade en myskväll där.

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Det finns det ju såklart alltid. En tråkig sak är ju att alla gamla vänner försvinner och flyttar åt olika håll.

Hur skulle du beskriva din stil år 2012?
Jag har nog blivit lite mer flickig än tidigare, vågat klä mig lite "finare". Fast jag är ju lite som natt och dag, ena dagen känner jag för finbyxor/klänning och andra dagen för ett par slitna jeans och en collegetröja.

Vad fick dig att må bra?
Vännerna, familjen och Harald. Noah speciellt måste jag utmärka, han förgyller mitt liv totalt.

De bästa nya människorna du träffade?
Amanda, Lisa och Alex - helt klart!


Kommentarer

Skriv vad du har på hjärtat här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (behövs ej fyllas i)

Din Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0