120212 - Tonight, we are young

Hade en galet kul och händelserik utgång igår som inte slutade förrän i morse, så sliten är bara förnamnet av vad jag har varit idag. Men helt klart värt det! Efter att inte ha sovit på över ett dygn somnade jag ganska omgående när jag kom hem idag vid halv tolv. Nu ska jag roffa åt mig ytterligare lite sömn så man orkar med skolan imorgon. Puss på er


Tror Amy också var lagom sliten när vi var påväg till bussen
idag vid tio på morgonen.. Eller vad säger du? He he


Kommentarer
Postat av: ampz

haha fyfan vad sliten tjej....

2012-02-13 @ 13:08:25
Postat av: Sara

Tack för din kommentar på frågestunden, som tack har ni fått en länk på min blogg, titta så får ni se ;)

2012-02-13 @ 19:08:40
URL: http://ssarass.blogg.se/

Skriv vad du har på hjärtat här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (behövs ej fyllas i)

Din Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0