120611 - Moving out

Då var det även dags för lilla mig att ta ytterligare ett steg ut i vuxenlivet och flytta hemifrån. Så hela dagen har jag flyttat grejerna till Kalmar, fyndat på IKEA och rensat hela lägenheten med lite hjälp av min fina. Här sitter jag nu i soffan, heeelt slutkörd och väntar på att Harald ska komma hem från jobbet och att Sverige-Ukraina ska börja! Fy tusan vad lycklig jag är! PUSS


Sneakpeak på LITE av det jag hunnit med idag!
Älskar alla fina presenter jag fick på studenten av alla underbara människor.


Kommentarer
Postat av: Sannalitens.se

Svar: Okej :) Nu var det så länge sedan så jag knappt minns vad vi pratade om :p Du kanske inte ens minns mig? :P Hur är läget med dig nuför tiden? Hänt något roligt på sistone? :) Kramar!

2012-06-12 @ 14:42:54
URL: http://Sannalitens.se

Skriv vad du har på hjärtat här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (behövs ej fyllas i)

Din Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0