120520 - I'm back!

Kom hem från Turkiet igår men var alldeles för trött och hade saknat alla här hemma för mycket för att orka sätta mig vid datorn överhuvud taget! Men nu ska ni få svar på alla frågor (som förövrigt nästan bara handlat om Harald haha!) alltså, var många frågor likadana!

Hur träffades du och din pojkvän? Och när blev ni tillsammans? Är glad för er skull, verkar lyckliga! Kram

Svar: Vi fick kontakt genom en av mina kompisar och började snacka lite i februari, men träffades första gången ute i Kalmar och vi har båda såhär i efterhand sagt att vi verkligen föll för varandra med en gång, det hände något mystiskt men helt fantastiskt mellan oss redan då! Efter det planerade vi in en dag att lära känna varann mer och en dag blev två, tre, fyra osv. Allt gick väldigt snabbt mellan oss och det är vi medvetna om själva, men man kan inte rå för sina känslor, right? Vi låg och pratade om allt mellan himmel och jord och något klickade verkligen till mellan oss den 9 mars, och då bestämde vi att det skulle vara vi!

Vad är dina planer efter studenten?
Svar: Jag planerar att flytta till Kalmar, söka jobb och tjäna ihop lite pengar i ett år eller två. Alltså ta en paus från allt plugg :)

Berätta mer om din kille? Ni är så gulliga tillsammans :)

Svar: Han är från Tranås men flyttade till Kalmar i höstas för att plugga. Han är utan tvekan den snällaste och mest ödmjuka killen jag träffat och är väldigt lätt att lära känna. Spelar fotboll gör han med i Trekantens IF. Kan nämna tre saker han är bra på också: laga mat(!!), föstå en och göra en glad när man är som deppigast eller surast.

Hur sminkar du dig? :)
Svar: Jag sminkar mig inte speciellt mycket på vardagarna utan använder i princip bara foundation, puder, lite ögonskugga och mascara. Vid lite festligare tillfällen brukar jag lägga på en mörkare ögonskugga och ha eye-liner också och något snitsigt läppstift. Kan visa er någon gång!

Har du några tvångstankar?

Svar: Haha, yes!
- Varje gång jag rostar bröd måste jag "ploppa upp" dom och vända på dom en gång innan de är klara.
- Om jag plockar fram/ställer in mat i kylskåpet från bordet så får inte kylskåpet stängas emellan. Ibland har det hänt att jag verkligen slängt mig mot kylskåpet för att hålla det öppet haha..
- När jag har skurit och ska lägga på ost på mina mackor/knäckebröd så måste hela ytan vara täckt och ostbitarna får inte heller vara utanför kanten, brukar därför stå och riva bitarna så det täcker varenda del.

Hur gammal är Harald?
Svar: Han är 91:a, han fyller 21 i juli.

Vad beställer du helst på Max hamburgerestaurang? :)
Svar: Ha ha, Harald! Äter bara på Max efter utgångar i princip och då brukar jag ta ett minimål, så får väl bli det! Får inte glömma den goda cheddar-osten heller! ;)

Hur ser en perfekt dag ut?
Svar: Oj, den var svår! Kanske ligga på en varm sandstrand omgiven av mina närmaste med en kall drink i handen och känna att allt verkligen är på ens sida, att ingenting går emot en.

Läskigaste tv-programmet?
Svar: Hmm, det vet jag faktiskt inte.

Bästa tv-programmet?
Svar: The Vampire Diaries!

Ett jobb du aldrig vill ha?
Svar: Skulle nog aldrig sätta min fot på en fabrik/industri, skulle aldrig klara av att jobba så livet ut. Dock tycker jag det är strongt gjort av alla som gör det! :)

Varför gjorde du och Tobias slut?
Svar: Privata anledningar som jag helt ärligt talat inte känner för att prata om längre. Life goes on! :)

Hur ser ditt liv ut om tio år?
Svar: Oj, förhoppningsvis har jag pluggat klart till det jag vill bli och har ett bra jobb och en fin familj!

Vad gillar du mest: att vara blond eller brunett?

Svar: Brunett

Kommer du och Sofia hålla ihop efter studenten tror du? :)
Svar: Utan tvekan, ja! En bästa vän släpper man inte taget om.

Nämn fem saker du bara måste göra innan du dör?
Svar: - Göra en lång visit i USA.
- Packa ihop en liten väska, sätta mig på ett tåg och bara åka, hoppa av nånstans långt upp i landet.
- Smaka sushi.
- Skaffa barn.
- Börja spela fotboll igen.


Kommentarer
Postat av: fanny wikström' - webbdesigner

SVAR: yes det är super :) Gjort idag?

2012-05-20 @ 20:13:14
URL: http://fannywikstrm.blogg.se/
Postat av: Carro - http://four.blogg.se/

sv: okej, jadå :)

Ha en toppen start på den nya veckan! :D

2012-05-21 @ 00:50:22
URL: http://four.blogg.se/
Postat av: isabel

Ser fram emot bilderna! :)

2012-05-21 @ 12:24:48
URL: http://frokenjose.blogg.se/

Skriv vad du har på hjärtat här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (behövs ej fyllas i)

Din Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0