121003(04) - Offlinemode

Hallå folket! Lördagen har precis övergått till söndag och jag är klar med plugget för denna kvällen. Hemtentan tar kål på mig alltså och det är hela fem dagar kvar. Därför är jag lite off just nu, men det hoppas jag ni har förståelse för. Mina dagar ser likadana ut just nu och består enbart av plugg, äta, lipa och sova i princip. Nu ska jag nita kudden och förbereda mig inför ännu en dag med tentaskrivande, sjukt kul när man vet att alla andra är ute och svirar i natten på årets halloweenfest, verkligen! Godnatt!!!
 

Kommentarer
Postat av: Helén

Kämpa på Julia!Det är supertufft men på fredag kväll kommer du vara jättenöjd med dig själv när tentan är klar och inlämnad. du får passa på och fira jättemycket nästa helg!

2012-11-04 @ 22:51:55
Postat av: a.

Julia, du kommer fixa det här galant. Om några år kommer du skratta åt det och tycka att det var en fis i rymden. :) Jag håller tummarna i alla fall och tror på dig! You can do it!

2012-11-05 @ 08:48:12
URL: http://frokenpositiv.blogg.se/

Skriv vad du har på hjärtat här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (behövs ej fyllas i)

Din Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0