130325 - Tattoo

Här är tatueringen jag och min syster gjorde för vår fina lillebror förra veckan. Den är fortfarande i läkningsstadiet så om några veckor kommer den vara mycket finare! Är verkligen hur nöjd som helst och jag kommer inte ångra det en sekund i hela mitt liv.

Anledningen till att vi gjorde den var att vår lillebror är så unik och fin på alla sätt och vis. Vi vill hylla honom och visa alla att vi alltid kommer att älska honom, oavsett vad som händer. Vi kommer alltid att stötta, hjälpa och se till att han får ett så bra liv som möjligt, även i framtiden. Vänster arm, närmast hjärtat. Jag kan inte vara vid hans sida varenda dag, därför ville jag dels för honom göra tatueringen så han kan se att han alltid kommer finnas hos mig oavsett var jag befinner mig, men även för min egen skull så att jag kan känna och se det också. Han är inte som alla andra, vår lillebror, men jag skulle inte byta ut honom för något i världen, jag skulle offra precis allt för honom och det står jag till 100% för.

"Littlebrother, I will love you until infinity runs out"

Kommentarer
Postat av: anna bj

er tanke gör den ännu finare! varför är er lillebror speciell? eller vad är det som är speciellt med honom? :))

kram

2013-03-30 @ 12:21:02

Skriv vad du har på hjärtat här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (behövs ej fyllas i)

Din Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0