Idol 2009

Och vinnaren blev Erik! Fyfan vad han var värd det! För det första sjunger han "The show must go on" i princip lika bra som originalet, för det andra sjöng han vinnarlåten bäst och för det tredje var han verkligen värd att vinna.
Calle kommer bli något iallafall och som jag sett det har Erik varit bäst rakt igenom hela programmet, han har liksom velat det mest av alla. Jag började lipa när han tog upp sin flickvän på scenen, riktigt gulligt + att det är varje tjejs dröm haha. Men jag är väl helt enkelt för känslig! ;) Nu tänkte jag lägga mig och titta på en lång film, men lär förmodligen somna efter halva. Imorgon är det julkonsert för min del.


Kommentarer

Skriv vad du har på hjärtat här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (behövs ej fyllas i)

Din Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0