Godmorgon!

Som sagt så blev kvällen igår lyckad. Jag orkade inte cykla hem så sent så jag sov hos Tobias igen :)
Och inatt vaknade jag av att jag inte hade något täcke..
Jag: Tobias, jag fryser (så kröp jag under hans täcke)
Tobias: men du tar ju allt, ta ditt egna täcke
Jag: men jag hittar inte mitt..
Tobias: jo det ligger på golvet eller nåt! (lite smått irriterad)
Jag: (kollade och kände efter på golvet) Nej, det ligger inte här?
Tobias: Amen.. har du käkat upp det eller?
Jag: ha-ha skärp dig. (kände efter i sängen) AMEN DU HAR JU TVÅ TÄCKEN!

Kul att man har en sån otroligt snäll pojkvän och så.. :)
Iallafall, idag blir det en slappdag. Sedan är det bara en vecka kvar i skolan nu, så får stå ut. För sen är det HÖSTLOV!


Kommentarer

Skriv vad du har på hjärtat här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (behövs ej fyllas i)

Din Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0