Frågor - svar

Har fått in många frågor nu på sistone, här är två utav de.

hej, jag brukar också klippa mig på twister - men jag har aldrig färgat mig. hur mycket kostade det? kram
Svar: Denna gången tonade jag och klippte håret, det gick på 1070kr. När jag slingade håret och klippte mig sist kostade det 970kr. En enkel klippning vet jag inte vad de brukar ta för, men priserna där är bra och det är värst varenda krona!

kan du inte visa oss hur ert bygge går? :p Jättefin blogg du har!
Svar: Tack vad snällt! Jo, saken är den att det är inte så mycket att se nu. Jag kan gå ut och fota lite senare men det enda ni kommer se är en enda röra, haha! Lägger in bilder ikväll på det dårå.


Lot's of love to you guys. Jessie & Linnie


Kommentarer
Postat av: Fotograf Sandra

Hej vännen! Igår var det myskväll med mor och sambo. Händer hos dig idag då?

Kram

2010-08-21 @ 14:32:40
URL: http://fotografsandrabergvall.blogg.se/

Skriv vad du har på hjärtat här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (behövs ej fyllas i)

Din Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0