Äntligen helg!

Hej allihop.
Har inte skrivit på ett tag nu.. Men igår hade vi iallafall skattjakten i skolan som höll på ända till kvällen. Det var väl sådär, men sen på kvällen drog jag, Jessica och Sofia ut med Markus, Robin och dom.
På natten sov jag hos Tobias. Idag på morgonen när vi vaknade var vi inte helt pigga. Jag var skitförkyld och han var bakis. ;) Men vi tog oss upp ur sängen och tvingade oss själva till skolan.
Men idag har jag mått dåligt hela dagen och det slutade med att jag slocknade hos Tobias. Fick hoppa över matchen idag också iumed att jag har ont i halsen och har lite feber.
Men ikväll kanske jag ska ut iallafall, man lever ju bara en gång! haha.
Aja, skriver kanske lite senare.
Puss


Kommentarer

Skriv vad du har på hjärtat här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (behövs ej fyllas i)

Din Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0