En lång natt

Hello,
inatt klockan 1 frågade Tobias mig om jag ville hänga med ut och åka inlines en runda.
Haha och min första tanke var "kan jag verkligen åka det? det var ju typ 5 år sen sist?". Men det kunde jag ju inte erkänna för honom så jag hängde med! ;) Det gick väl till en början inte speciellt bra, Tobias fick bromsa mig vart jag än åkte, men det gick framåt hela tiden sen.
När vi åkt i ungefär en timme blev jag trött (ovanligt) och vi åkte hem och myste och pratade lite. Sen somnade vi gott.

Idag vaknade vi runt halv tolv av att hans mamma skrek på oss, rätta takter!
Men Tobias blir alltid lika sur, haha.
Jag ska snart börja göra mig i ordning och ta mig en dusch och så kommer han till mig igen.
Sen samlas jag vid 17.30 inför matchen som sedan börjar vid 18.45 på madesjövallen.
Vi möter Timmernabben och vi åker fan inte därifrån utan vinst!

Jag skriver senare hur matchen gick.


Kommentarer
Postat av: Tobias Wåhlin

du åkte därifrån utan vinst (A)

2009-08-14 @ 02:15:50
Postat av: Eva

Hello sunshine! =)



Ser att du börjat blogga "på riktigt också".. hi hi kul!

Hoppas allt är bra med er och att vi syns snart igen, ni är alltid välkomna ner och hälsa på oss.

Kram Eva

2009-08-14 @ 09:10:22
URL: http://coinredning.blogspot.com

Skriv vad du har på hjärtat här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (behövs ej fyllas i)

Din Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0