Grattis papi

Idag fyller min pappa hela 39 år! Grattis till honom :)
Familjen + Amy åkte iväg till en sjö och badade och solade hela förmiddagen sen åkte vi hem och åt lite tårta osv.
Sen har jag och min syster faktiskt bytt rum idag. Så nu är det hon som bor nere i källarn och jag på övervåningen!
Imorgon blir det att åka ut till Klippingsbo och ha storkalas för min kusin Emma, hon har fyllt år och är precis hemkommen från USA så vi ska fira det lite.
Just nu sitter Amy och jag här och käkar lite godis! ;) Vi ska ner och kolla på en bra film som går nu på 5an..
Idag är det bara en vecka kvar tills jag och familjen åker till Mallorca!
Vi tänkte dela med oss av en skön låt till er nu, så hörs vi imon.
Puss




Kommentarer
Postat av: Madeleine

MIN LÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅT!

2009-08-09 @ 12:48:50
URL: http://mellstroom.blogg.se/
Postat av: Sanna

Hej! Kolla gärna in min fotoblogg: www.sannapetersson.blogg.se :)

2009-08-09 @ 22:03:23
URL: http://sannapetersson.blogg.se/

Skriv vad du har på hjärtat här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (behövs ej fyllas i)

Din Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0