Mallllis

Jahani, nu stack Tobias precis hem ifrån mig. Vi käkade nyss lite pizza och så..
Och ändrade planer! - Tobias och hans mamma kanske ändå har hittat en resa nu, fast på tisdag istället. Så vi hinner ju iallafall vara lite där nere (om det nu blir så). Men det lär ju blir så hoppas jag!
Haha, lite skrattretande är det att det kommer vara pissigt väder i Sverige under tiden jag ligger på stranden och njuter av solen. (a) När vi sitter på planet lär jag ju somna för jag har knappt sovit någonting inatt.

Aja, detta är det sista jag skriver på ungefär en vecka.
Ni får ha det så bra här hemma och ja, jag ska sola lite åt er! ;)
Men glöm inte att tänka på mig när jag ligger på en vaaaaarm strand, hihi.
(nu tänker Tobias "jaha? care.." så han lägger nog det i sin care-låda som han gjort till mina ord och tankar..)


                                            


Kommentarer
Postat av: Tobias Wåhlin

hahaha de e min låda =)

2009-08-15 @ 19:53:51
URL: http://juliakjellin.blogg.se/

Skriv vad du har på hjärtat här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (behövs ej fyllas i)

Din Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0