Äntligen helg!!!

Jag är superglad idag, började vid 9.45 och då hade några av oss i musikprofilen övning på låten "All I want for christmas is you". Det gick bra och vi ska visa upp det på tisdag nästa vecka! Kommer bli ett roligt nummer haha.
Min helg kommer dessutom bli riktigt bra, för ikväll ska jag och Tobias laga god mat och ha en riktig myskväll hemma hos hans pappa eftersom vi är ensamma där. Sen imorgon blir det bowling med han, Linn och Macke. :D NAJS. Det som är mindre najs är att jag måste plugga mycket för jag har prov på måndag och tisdag!
OCH SNART ÄR DET JUUUL!


Är riktigt sugen på att festa, så längtar till nyår nu!

Kommentarer

Skriv vad du har på hjärtat här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (behövs ej fyllas i)

Din Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0