Dålig på att uppdatera..

Det är lördag idag och jag har inte skrivit sen i torsdags! Iallafall, vi var ju på operett i torsdags och kom hem vid kvart i ett på natten, så man var lagom trött då. Haha, bilder kommer någon dag framöver.
Igår (fredag) steg jag upp och hade rugbyträning med tjejerna i klassen. Det gick väl sådär haha ;) Men vi har ju bara haft ca en vecka på oss att öva så det får gå som det går på fredag då det är lusserugbyn! Efter den iallafall så var jag ledig och då åkte jag och mamma in till Kalmar för att kolla lite julklappar, jag hittade lite grann men har dock inte köpt något än! Det får jag göra imorgon för då åker jag, Tobias, mami och papi in till Kalmar igen :)
Tobias och jag hade Idol-mys igår hela kvällen och tog det bara lugnt. Idag passar vi Emil och vi tänkte spela lite guitar hero nu haha. Ikväll blir det en tjejkväll med Amy, Jessica och Linn. Trevligt! :)


Min cutie :)

Kommentarer

Skriv vad du har på hjärtat här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (behövs ej fyllas i)

Din Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0