Lilljulafton

Idag kom Tobias till mig runt 5. Nyfikna som båda är så bytte vi julklappar direkt och öppnade dom. Av honom fick jag ett presentkort på FACE, så jag ska köpa lite smink och sånt. Perfekt :) Efter det åt vi lite med min familj och vid halv åtta började bingolotto - uppesittakvällen. Men vi orkade med typ två bingo sen gick vi upp och tittade film istället, haha.
Sen bara för en halvtimme sen kom hans mamma och hämtade honom och hon lämnade över paket till mig och jag till henne (a) haha. Himla go är hon! Tack så mycket.
Det har varit en supermysig kväll tycker jag. Och imorgon är det äntligen julafton, som jag har längtat! Hihi känner mig som liten igen.

 

Kommentarer

Skriv vad du har på hjärtat här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (behövs ej fyllas i)

Din Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0