Sola och basta

Måste först bara nämna att jag hade omprov i matte idag och jag lyckades få G! :) Så det är jag faktiskt riktigt glad över. Efter skolan stack jag och Tobias hem till honom och jag hjälpte han lite att plugga. Vid sju drog jag hem till mig och då skrev Amy och frågade om jag ville till simhallen och basta & sola med henne. Det tyckte jag lät som en bra idé så jag cyklade till simhallen och mötte upp henne. Vi hade massa att prata om faktiskt och det var skönt att äntligen få träffa henne igen. Iallafall, efter det cyklade jag hem till tobban igen och jag sover nog här skulle jag tippa på!
Vi ska se en film snart och lite sånt :)


Kommentarer

Skriv vad du har på hjärtat här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (behövs ej fyllas i)

Din Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0