Slappdag.

Hallå där. :)
Idag har jag inte gjort helt mycket alltså.. Jo, förresten. Jag har suttit och gjort min header till bloggen. Vad tycks?
Lina och jag hade snart tänk laga till lite mat, vad vet jag inte än men.
Senare ikväll kommer min älskling till mig, han är ganska så saknad nu faktiskt.
Jag kom att tänka på att det inte är alls länge kvar tills jag + familjen åker till Mallis! Wiiie.
Vi är smarta som sparar det bästa till slutet av sommarlovet, he-he.

Näheni, nu kurrar magen lite för mycket. Så får väl ta o laga till någonting!
pösshej


Alla skulle ha någon som dig, Tobias.

Kommentarer
Postat av: Tobias Wåhlin

Naaw så söt :). jag är första som kommenterar med ;)<3<3

2009-07-29 @ 19:05:23
Postat av: Erica

Jätte fin header, men kan bero på att du är med på bilden! =) <3

2009-07-29 @ 19:30:54
Postat av: Madeleine

Jättefin, Julia! :)

2009-07-29 @ 22:29:51
URL: http://mellstroom.blogg.se/

Skriv vad du har på hjärtat här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (behövs ej fyllas i)

Din Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0