BiVeRkNiNgAr

Igår fick jag cykla hem lite tidigare från skolan för jag mådde skit av sprutan. Cyklade hem till Tobias för jag orkade inte ta mig ända hem till mig, där sov jag i ca 1,5 timme. När jag kom hem la jag mig direkt i soffan med världens huvudvärk.. Somnade inte förrän sent heller för armen gjorde så in i helvetes ont. Natten har varit den värsta på länge, har vaknat hela tiden antingen av att jag legat på den onda armen eller att jag frusit.
Pappa väckte mig lite efter halv sju idag och jag gick ner för jag var inställd på att gå till skolan idag, med världens huvudvärk försökte jag få på mig lite kläder och jag började svettas o sånt shit.. Så jag tog febern och såklart hade jag det! Så det blev ingen skola för mig idag..
Har legat i sängen hela dagen nu i princip, och nu är min snälla mamma påväg o köper glass till mig :) Fårse hur jag mår imorgon, är jag sjuk så måste jag ändå cykla till skolan o göra geografi-provet!

Nu ska jag nana vidare.. Natti!



Kommentarer

Skriv vad du har på hjärtat här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (behövs ej fyllas i)

Din Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0