"En liten olycka"

Vaknade vid halv sju idag och klev upp med ångest av att gå till skolan.. Men jag pallrade mig iväg, trött som jag var. Jessica och jag hann ha spanska i 20 minuter för sen skulle vi på lucia övning. Vi sjöng några låtar och med tiden började jag känna mig yr och illamående, till slut började det svartna för ögonen och då tog jag tag i Jessica, det är det enda jag kommer ihåg. Sen vaknade jag upp av att alla luciakandidater kollar på mig och jag ligger på golvet? Så hör jag Åsa (min sånglärare) säga "Ta det lugnt Julia, du svimmade". Det bara tjöt i huvudet och jag höll på att spy.. Jessica berättade att jag hade tagit tag i henne och mumlat och sen bara stirrat på henne. När jag föll ihop så tog hon och någon till emot mig och jag hade stirrat på henne hela tiden! Så ringde Jessica min mamma och bara "Hej Lisa, det har hänt en liten olycka.." haha så söt. Iallafall så fick jag åka hem från skolan och här är jag nu.

Snart kommer mamma hem med pizza till mig hihi, sen ska jag sova en stund!
natti



Kommentarer
Postat av: Jessica

Kan ju säga att du skrämde livet ur mig! Jag kommer drömma om de stora klotrunda ögonen som stirrade på mig, hahah. Hoppas du mår bättre nu :) <3

2009-11-03 @ 15:24:33
URL: http://jiiicaa.blogg.se/
Postat av: CmonEbba

Fan vad läskigt, samma sak hände mig idag! Dock låg jag inte ner särskillt länge. Det är obehagligt när det händer!

2009-11-05 @ 23:13:45
URL: http://cmonebba.blogg.se/

Skriv vad du har på hjärtat här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (behövs ej fyllas i)

Din Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0