HELT SLUT

.. är precis vad jag är just nu! Började klockan 9.35 och då repade vi först alla låtarna med musikprofilen ända till klockan 12. Därefter hade vi engelska och sen samhällskunskapsprov. Det kändes som om det gick hyfsat bra iallafall :) Vid fyra tiden gick vi till matsalen där vi fick mat (de som skulle vara med på öppet hus) och vid 6 började vi sjunga och spela inför folk som kom på Öppet hus för skolan. Ända till klockan åtta höll vi på och efter det var man rättså slut kan jag ju säga. Men jag har haft kul idag faktiskt och det gick riktigt bra!

Längtar tills imon nu, för då ska jag på bion "2012" med älskling, syster och min kusin emma! Sen ska jag ha myskväll med tobban he he

Men nu finns det inget annat för mig att säga än G O D N A T T


Kommentarer

Skriv vad du har på hjärtat här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (behövs ej fyllas i)

Din Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0