Jag känner mig duktig!

Idag gick jag till skolan, kände mig mycket piggare. Körde ett riktigt hårt idrottspass på morgonen och sen rullade skoldagen på. Geografiprovet på slutet var sjukt svårt men jag tror det gick hyfsat bra iallafall! Efter skolan cyklade hem och åt sen mötte jag Tobias utanför solklart för vi skulle sola. Efter en varm och skön solning cyklade vi hem till honom och duschade och så tränade vi faktiskt också!

Bildbevis:
 

Sen hade faktiskt hans mamma köpt världens gosigaste (och största?) kudde till oss :) hihi. Tänkte nana hos han inatt (enbart för den stora kuddens skull) he he he ;)

Kommentarer
Postat av: tobias WwWwWåhlin

hahaha lill kudden ;)

2009-11-25 @ 19:39:46
Postat av: Julle

haha nu slipper vi bråka om den bästa kudden hela tiden ;)

2009-11-25 @ 19:46:52

Skriv vad du har på hjärtat här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (behövs ej fyllas i)

Din Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0