Deprimerande

Kan det bli mer deprimerande nu? Vädret är kallt och regnigt, det finns absolut inget folk ute i nybro längre, det går knappt inte att hitta på något. Och så tillkommer läxor och plugg på det..
Hösten är tråkig! Jag längtar tills vintern kommer då det börjar närma sig julen och det. Det är så mysigt :)
Fast förra året var det ju knappt någon snö, bara blask! Får hoppas att det blir lite kallare iår.
Sen längtar jag tills man kan baka pepparkakor som man kan dricka mjölk till, det är nog det godaste som finns! haha.
En nackdel är ju att det är ganska svårt att ta sig fram med cykel, speciellt till skolan. Jag brukar vara rätt duktig på att cykla omkull nämligen.. Kanske borde använda skydd eller något? hahah. Nejmen, det ska nog gå fint. ;)
Aja, nu väntar boken på mig *suck*

Kommentarer
Postat av: Jessica

svar;

Tack :) Ja jag blev helt kär i den, jag hittade massa såna skjortor.

2009-10-11 @ 19:01:56
URL: http://jiiicaa.blogg.se/
Postat av: amy

men det är ju bara att ta fram och använda hjälmen som alla andra år.. he he he ;D

2009-10-11 @ 19:04:28
URL: http://amyyyy.blogg.se/

Skriv vad du har på hjärtat här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (behövs ej fyllas i)

Din Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0