F R E D A G

Var i skolan vid 9 idag för jag, Jessica och Sofia skulle öva på vår redovisning. Hade inte övat ett skit och det gick väl inte så värst bra heller, sur som läraren alltid är!
Iallafall, har varit på bra humör hela dagen så den har gått fort. Slutade vid 14.15 och då cyklade jag hem direkt. Och det snöade! :o Det är oktober och det snöar?! Det är inte okej.. Därför ska jag och Tobias ha film mys hela kvällen/natten med chips, dipp och massa gott. Ska äta tacos och sånt med.
"Johan Falk - filmerna" rekommenderar jag verkligen! De är ungefär som Beck fast mycket bättre (enligt mig).

Idag hälsade jag, Sofia och Jessica på på Paradisskolan, vår gamla skola. Vi träffade våra gamla lärare och det blev nästan lite sorgligt haha. Ja, vissa saker saknar man och ibland ångrar man att man inte tar vara på det bättre..


Sofia, jag och Jessica i annexet idag.
Tror faktiskt det är fler som saknar det!


Kommentarer

Skriv vad du har på hjärtat här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (behövs ej fyllas i)

Din Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0