Nu är det verkligen höst

Ja, hela dagen har det i princip ösregnat och blåst! Hösten är inte direkt min favoritmånad om man säger så. Iallafall inte när det regnar och blåser. Annars är det rätt mysigt när löven börjar falla från träden och sådär.
Iallafall, Linn och Jessica åkte för en stund sen. Vi har haft en trevlig kväll och kollat på massa gamla filmer från när vi var små.
Inatt ska jag vara lite busig och cykla till Tobias för att sova där, hihi. Bara det inte regnar alltför mycket.. Äh, skitsamma, det finns inget bättre än att somna bredvid sin pojkvän :)

Iallafall, nästa vecka ser jag inte fram emot! Jag har två redovisningar, ett engelskatest och ett stort Samhällskunskapsprov. :( Jessica och jag blir sånna här av för mycket plugg.. ha-ha


Kommentarer
Postat av: Jessica

Blir lätt att man ser ut så när man har för mycket plugg.. Haha :D

2009-10-04 @ 15:10:52
URL: http://jiiicaa.blogg.se/

Skriv vad du har på hjärtat här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (behövs ej fyllas i)

Din Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0