Resultatet blev:

Klockan halv åtta hämtade Jessica mig här och vi åkte till madesjö där det skulle vara en audition. Vi fick vänta i flera timmar men när klockan var efter tio någon gång var det äntligen min tur.. Det var endast 9st som skulle gå vidare. Väl inne i rummet där jag skulle sjunga blev jag jättenervös, men det gick hur bra som helst iallafall!
Hursomhelst, vi skulle få besked ikväll om vi gick vidare eller inte, fick man ett samtal så gick man vidare, fick man inte så gick man inte vidare..
Har gått och väntat hela kvällen och vet ni? För en kvart sen ringde dom och sa att JAG HADE GÅTT VIDARE! :D Så på måndag ska vi fotograferas och de fotona ska hängas upp lite varsomhelst. Så RÖSTA RÖSTA RÖSTA!


Nu ska jag dra till Tobban o sova där, GODNATT


Såhär glada är jag och Jessica som också gick vidare just nu :D


Kommentarer
Postat av: amy

och jag sitter där nöjd bredvid och glädjs för mina vänners skull.. haha!

2009-10-16 @ 10:56:27
URL: http://amyyyy.blogg.se/

Skriv vad du har på hjärtat här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (behövs ej fyllas i)

Din Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0