Tjejkväll!

Igår blev det en mysig kväll hemma hos Tobias. Vi var först och åt hos hans pappa och efter det stack vi hem till hans mamma där vi var hemma själva och kollade på idol. :) Vi låg i soffan i princip hela kvällen ända tills vi somnade. Vaknade mitt i natten av att jag var vrålhungrig och då var Tobias jättegullig och gjorde lite "nattmat".
Idag vaknade jag vid nio av att han kramade mig stenhårt, så jävla söt! haha, så har vi legat och pratat hela morgonen och kollat på film o sådär.
Ikväll kommer Linn, Jessica och Amy hit. Vi ska bara ta det lugnt och kolla på lite gamla filmer från när vi var små! Käka lite gott och sådär. Så det blir nog en trevlig kväll :)
Nu ska jag fixa lite.
Pusss

Kommentarer

Skriv vad du har på hjärtat här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (behövs ej fyllas i)

Din Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0