16 månader

.. med Tobias idag. Gud vad tiden går fort :o jag minns liksom när vi hade fyra månader, fast då var allt mycket annorlundare. Vi har gått igenom så otroligt mycket och vi har blivit starka tillsammans!
Förra veckan var väl inte direkt en rolig vecka om man säger så. Mycket tjafs och bråk men det är sånt man en dag kommer över, och vi lyckas ta oss igenom det. Hur ledsen och arg man än blir/blev så kommer man över det. Vi säger elaka och dumma saker till varandra men säg någon som inte gör det? Man dör inte av det och man blir starkare i sig själv.
Iallafall, på ett sätt (konstigt nog) har det känts skönt att ha bråkat med dig nu.. För jag har fått ur mig alla äckliga känslor jag hållt inom mig. Jag har hittat tillbaka till mitt rätta jag igen.
Nu känns det nästan sådär pirrigt igen när vi ska träffas osv, och det är skönt att det kan bli så ibland. Pussarna och kramarna känns mer kärleksfulla på något sätt.
Man ska vara glad för det man har och verkligen försöka uppskatta allt alla gör för en.
Jag älskar dig, min alldeles egna Tobias.

 

Kommentarer

Skriv vad du har på hjärtat här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (behövs ej fyllas i)

Din Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0