ÄNTLIGEN HELG

Oops she did it again
She pied in her pants
It's so desgusting
It smells like shit

Oops she think she is cool
But she looks like a fool
And we don't like - ueh!

Så gick Jessicas och min låt idag när Sofia var väldigt kissnödig! Hon kissade faktiskt inte på sig men hon höll på att göra det. :D haha så jävla kul.
Slapp naturkunskapen idag pga mötet och det var en jävla tur för naturkunskapsläraren var hur jävla tjurig som helst idag. Värre än vanligt tillochmed, och tro mig, då är det illa..
Ikväll skulle jag egentligen varit med Madde, Sofia och Lloyd men det blev icke så för min del. Blev tillfrågad att följa med till St Sigfrid där det är fest med så jag funderar på att dra ut dit istället och träffa lite gamla klasskompisar? Får se hur jag gör. :)
Men nu ska jag faktiskt ner och umgås med min kära lillebror.
Pusss


Kommentarer
Postat av: Jessica

Vilka låtskrivare vi är! :D

2009-09-18 @ 15:54:08
URL: http://jiiicaa.blogg.se/

Skriv vad du har på hjärtat här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (behövs ej fyllas i)

Din Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0