Då var helgen slut igen..

Då var det söndag igen och skola imon.. Åh varför måste helgerna gå so fort?!
Iallafall, inatt sov jag ju hos älskling och det blev att vi var hela dagen idag också. Vi har bara tagit det lugnt, varit på mcd och lite sånt där. Sen var vi hemma hos hans pappa en stund och hälsade på med. :)
Och jag har varit typ deppig ikväll och när jag är det vill jag verkligen inte sova själv så han är jättegullig och sover hos mig inatt.
Nu i veckan har jag mycket att göra! Imorgon går jag till fem och när jag kommer hem måste jag plugga.. Sen ska jag börja träna, förmodligen på tisdag. Sen måste jag bara hinna träffa Amy någon dag nu med.
På torsdag är det inspark i kalmar och då åker bland annat jag, Linn och Jessica in och festar!
Sen i helgen kanske jag ska med Tobias och hans familj till Helsingborg igen. :)
Usch imorgon början dagen med geografi.. jippi, och det är vi ju så bra på, eller hur Jessica? haha
Nähe, nu ska jag ner och göra lite kvällsmat till mig och Tobban.
Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Elin

Ja, jag bor själv! jätteskönt ;p haha! Fast det kan bli lite ensamt ibland...

2009-09-07 @ 19:17:46
URL: http://eeelink.blogg.se/
Postat av: Jessica

Klart vi är bra på geografi! :D

2009-09-09 @ 16:31:46
URL: http://jiiicaa.blogg.se/

Skriv vad du har på hjärtat här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (behövs ej fyllas i)

Din Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0