Fredag, igen?..

Igårkväll kändes det precis som fredag och först blev det som sagt förfest hos Sofia och det var trevligt. Runt halv nio gick vi till busshållplatsen och väntade på bussen, och på bussen träffade vi massa roligt folk som också skulle in till Kalmar.
Iallafall, väl inne i Kalmar hoppade nästan alla av vid cigarrelvan och vi tjejer med klackskor fick det ganska jobbigt när vi skulle gå ända till vallen! haha, men det gick.
Det var rätt mycket folk inne i stan så det blev ganska bökigt att hålla koll på alla så ja, man hamnade själv ett antal gånger bland allt folk. Tur att mobilen finns alltså!
Runt tolv iallafall så åkte jag, Sofia och Tobias hem med Madde och hennes pappa. Jag frös skitmycket också.. Jag hamnade hos Tobias och sov där inatt.
Idag hade jag sovmorgon till tolv och då har jag sånglektion, första gången med så är lite nervös! Men det ska säkert gå bra, Jessica är där nu innan med. :) Efter det har vi musik igen, typ gehörs- och musikläxa. Vet inte riktigt vad det innebär, men det märker vi sen, haha.
Och ikväll bär det av till Helsingborg med Tobias och hans familj, stannar där över natten och imon blir det förmodligen STCC för Tobias bror fixar vip-biljetter! Så det ska bli häftigt :D
Men nu ska jag kila, ha det fint.
Pussss


Helsingborg april/maj 09

Kommentarer
Postat av: Eva

Allt är bra med oss...! =) Idag e ju fredag! Vi är hemma och ska laga till ngt gott.

Vad hittar ni på?

Hälsa "la-familja"

2009-09-11 @ 11:37:44
URL: http://coinredning.blogspot.com

Skriv vad du har på hjärtat här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (behövs ej fyllas i)

Din Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0