Friday

"Flickan som lekte med elden" såg ju jag och Tobias igår i Kalmar och den var faktiskt riktigt bra! Efter vi sett den så köpte vi hem lite mat och gick hem till Niclas lägenhet och åt. Vi tog bussen hem vid halv tio-tiden och när vi kom hem satte vi på en film och myste :) Han är väldigt bra min grabb.
Idag stack jag hem vid halv ett typ efter att ha ätit frukost o sådär. Så ska plugga hela dagen hade jag tänkt.. Sen ikväll hoppades jag på fest, men vet inte om det blir någonting av det nu? Hmm, sånt som märks.
Juste, jag skulle ju lägga in en bild på hur mitt hår blev, men har inte hunnit ta någon bild än haha. Så det kommer väl någon gång framöver, annars får ni se det irl!
Skriver mer senare, pusss


Kommentarer

Skriv vad du har på hjärtat här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (behövs ej fyllas i)

Din Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0