Godnatt

Och så drog skolveckan igång igen..
Idag gick jag ända till 5 och det var riktigt segt! Men jag stod ut och det kommer jag få göra ett tag framöver också. Idag har jag typ inte gjort någonting alls. Jag har i princip bara lyssnat på musik, spelat gitarr & sjungit och varit ute och gått en runda.
Imorgon har jag en rätt kort skoldag och efter det ska nog jag och Sofia ner till gymmet och träna lite. :) Måste komma igång med det nu!
Sen kanske jag ska träffa Amy, hoppas på det iallafall, det är ju inte så ofta det blir av längre.
På torsdag blir det kalmar och vallen med tjejerna! Ser fram emot det. :)
Nähe, nu ska jag snart krypa ner i sängen tänkte jag, ha det så bra!
Godnatt


Kommentarer

Skriv vad du har på hjärtat här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (behövs ej fyllas i)

Din Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0