Hejdå fotbollen..

Skoldagen idag var ganska kort, men o andra sidan hade vi typ inga raster bara massa äckliga lektioner..
Efter skolan cyklade jag hem och åt lite o sådär. Sen ringde jag Sven (min tränare) och berättade hur jag kände med fotbollen, att jag tröttnat osv. Kändes ganska vemodigt måste jag säga, men när man känner innan varje träning att man verkligen inte vill/orkar träna så är det likabra man slutar.
I över 9 år spelade jag, när jag var mindre var det det bästa i mitt liv nästan. haha.
Alla cuperna, de är inte detsamma nu när man är äldre.. Men när vi var mindre var vi fan hur duktiga som helst, vi vann nästan allting. :D Vi var tillochmed med i en pojk-cup, gick mindre bra, men vi spelade oavgjort mot ett lag. Haha, men kul var det.
Jag har haft så kul och lärt känna så många bra människor inom fotbollen, och ja, jag erkänner att jag kommer sakna det lite, men det känns som jag har gjort mitt liksom.
Så nu ska jag börja gymma istället, för jag måste hålla igång! Det måste jag, annars kommer jag få panik.

Ikväll har jag varit hos Amy och det var ju ett tag sen. Vi hade lite att snacka om eftersom vi inte ses lika ofta längre eller går på samma skola.. Så det var trevligt. :)
När jag kom hem tittade jag på Idol som började idag, haha alltid lika kul med auditionerna!
Men nu ska jag faktiskt ta mig ett varmt bad och sen krypa ner i sängen.
Pusss


Alla skulle ha en vän som dig.


Kommentarer
Postat av: Eva



Du kämpade på bra med fotbollen! Ta med familjen och gå och gympa =) =)

2009-09-10 @ 10:25:37
URL: http://coinredning.blogspot.com

Skriv vad du har på hjärtat här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (behövs ej fyllas i)

Din Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0