Helsingborg - STCC

Måste börja med att säga att detta har varit den bästa helgen på länge! På fredagskvällen klockan sju åkte jag, Tobias, Bettan, Yngve och Emil iväg mot Helsingborg. Vi var framme runt elva-tiden. Tobias och jag gick ut en runda och vi kom på att vi faktiskt trivs hur bra som helst där. Kanske blir en flytt om några år? haha
Iallafall, vi gick och la oss i någolunda tid för på lördagsmorgonen steg vi upp vid halv nio.
Vi gjorde oss i ordning och åkte iväg till Knutstorp för att kolla på bland annat STCC.
Och här kommer lite bilder:


VIP-biljetter! he-he (som Tobias bror, Jimmy, fixat)




Tobias och "hans" lamborghini. haha men erkänn feeeeet :D



Motorcyklar var det med, riktigt häftigt att kolla på!



Bland annat här jobbade Jimmy och vi fick följa med och titta hur dom gjorde osv. Skithäftigt! Skakade även hand med Hubbe, lite coolt ju haha.



Jimmy i svart. :)



Ted Björk (mästare i Sverige på STCC) och jag fick ÅKA BIL I 270km/h MED HONOM PÅ BANAN! Herrejävlar vad kul det var alltså! Och tack Jimmy för att du fixade så jag fick det. Haha, det var verkligen en upplevelse. :)



Avslutar med denna bilden på mig när jag faktiskt badar! Klockan var väl åtta på kvällen och så var det ungefär 10grader i vattnet. Haha, fyfan det var inte skönt, men Tobias hade mobbat mig hela kvällen om jag inte hade gjort det.. ;)

Tack för den här underbart roliga helgen.

Kommentarer

Skriv vad du har på hjärtat här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (behövs ej fyllas i)

Din Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0