Inte riktigt som jag tänkt mig..

.. blev kvällen igår. Först var vi ju hos Simon och hade det trevligt men vid 10-tiden stack jag, Olivia, Emelie, Maya och Rebecca till Macke. Där var det lite mer folk och vi hade det faktiskt till en början kul. Men under kvällens gång hände det lite grejer som jag inte vill ta upp här vilket gjorde att jag bara ville hem.
Iallafall, nu är jag hemma och ska snar börja plugga lite. Sen funderar jag på om jag ska hitta på något ikväll, för det är jag sugen på. Något jag är mindre sugen på nu är skolan som börjar imon igen..


Här är iallafall en bild på hur mitt hår blev.


Kommentarer
Postat av: Anonym

De blev jättefint!

2009-09-27 @ 15:03:34

Skriv vad du har på hjärtat här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (behövs ej fyllas i)

Din Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0