Old times

Jag saknar de gamla tiderna. När allt var som bäst.
Jag saknar vår gamla klass, jag saknar faktiskt tillochmed paradisskolan..
Ibland önskar jag att man kunde spola tillbaka tiden så man kunde ta vara på den mer. Det finns så mycket man velat göra som man kommer på nu efteråt. Det är inget som någonsin kommer gå att ändra på eller fixa till. Jag saknar när vi umgicks alla tjejer, det är inte så nu längre. Amy går i Kalmar och jag träffar väldigt väldigt sällan henne.

Med dig hade jag verkligen alltid kul, jag vill inte att det ska ta slut. Det känns som om vi på något sätt glider ifrån varandra. Nya vänner kommer till osv. Det är inget jag är arg över, utan tvärtom. Det enda som gör mig ledsen är att vi inte har tid att ses knappt.
Ända sen vi föddes har vi haft kontakt, vi har varit bästa vänner så långt bak i tiden jag kan minnas. Du var alltid den första som jag ringde när jag behövde hjälp eller vad ledsen. Vi har exakt samma humor och jag saknar det om dagarna.. :( Men tiden förändras och det är tyvärr inget man kan göra åt.



 


Amy Victoria Mörck <3 Julia Emma Kjellin

Kommentarer
Postat av: amy

gumman då.. säg inte så, du kommer alltid vara min bästa vän och även om jag går i kalmar och du i nybro så förändras inte detta, jag hade aldrig skrivit detta om jag inte menade.. jag brukar med tänka på de gamla tiderna då vi gick till paradisskolan och umgicks varenda dag tillsammans, jag brukar ligga på kvällarna och kolla våra gamla kort och videos från flera år tillbaka.. :( jag saknar den tiden, jättemycket, jag saknar mitt gamla tjejgäng. Hoppas ni har det bra och kul tillsammans och framför allt. JAG SAKNAR DIG! du kommer alltid vara min bästa vän hjärtat, vad som än händer. <3

2009-10-01 @ 10:32:56
URL: http://amyyyy.blogg.se/

Skriv vad du har på hjärtat här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (behövs ej fyllas i)

Din Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0