Orientering s-u-g-e-r

Hade orientering idag på morgonen och Jessica och jag var först ut. I början gick det fan bra för oss och vi tog alla kontroller snabbt. Men sen när vi skulle ta de sista så gick det åt helvete.. Vi sprang vilse, tog fel kontroller osv. Så ja, först ut - sist in blev det nästan. Orientering är nog inte riktigt vår grej!
Börjar inte förrän 13.45 igen, så det känns rätt skönt. Vill ha kväll nu, för då blir det fest med älskling och flera. :) Sen imorgon ska jag klippa och färga håret hos frisören, efter det åker jag och Tobias in till Kalmar och på kvällen blir det bio. Vi sover nog förmodligen i Kalmar.
Men jag ska duscha och lite sånt nu, skriver nog mer ikväll!

Kommentarer
Postat av: Jessica

SVAR;

Nej orientering borde verkligen inte få finnas! Usch. Vi får hoppas att kvällen blir bra :)

2009-09-23 @ 13:00:04
URL: http://jiiicaa.blogg.se/

Skriv vad du har på hjärtat här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (behövs ej fyllas i)

Din Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0