Plugg, plugg & plugg...

Kan det bli mycket värre i skolan nu? Vi har inom de närmsta 4 veckorna MINST 10 saker att göra. Ibland undrar jag varför jag valde sp när jag redan var så jävla skoltrött.
ÅH, vad jobbigt. Men jag får helt enkelt stå ut och jag vet ju att alla andra i klassen också lider.. Hmm, kan det inte bli lov snart tack?
Iallafall, det jag skulle gjort idag var att träna på friskis, men tror ni jag hinner det? - nej! För jag ska plugga istället. Gud var kul. Haha, ne vad negativ jag är nu. En positiv sak är att när jag pluggat klart ska jag cykla till Tobias och där sover jag inatt och även imorgon natt tror jag. För han är hemma själv tills på torsdag.
Tror faktiskt att jag köper med ett glasspaket eller en godispåse dit, för det är jag värd efter allt plugg! :G
Hoppas det blir en rolig helg denna veckan iallafall, så man får ta en liten paus från allt pluggande. Men nu är det väl bäst att jag sätter igång så jag blir klar någon gång!
Hoppas ni inte har lika mycket plugg som jag.
Pussss



Bild på mig sen i somras.

Kommentarer
Postat av: Linus Andersson

Skönt att man inte hade så mkt plugg (a

2009-09-16 @ 18:15:20

Skriv vad du har på hjärtat här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (behövs ej fyllas i)

Din Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0