Söndag

Igår blev det fest hos mig istället, blev lite ändrade planer. Vi hade ingenstans att vara osv, men det löste vi!
Till en början var typ alla trötta iumed att de flesta hade varit på fest dagen innan med. Men sen blev det faktiskt riktigt trevligt och kul! Runt ett började några st dra sig hemåt men Jonas o de var kvar :) Så vi satt mest och snackade och sjöng, haha.
Vid 3-tiden stack de också hem och de skulle gå ända till Hanemåla i minusgrader.. Tyckte ganska synd om de faktiskt.
Jag blev klar med städningen vid typ 4-tiden och då la jag mig direkt i sängen och somnade. Men tror ni jag fick sova ut idag? - nej! För jag blev väckt vid 9 och medtvingad in till Kalmar.. Hmm, får väl ta mig en tupplur senare (a) haha.
Jonas fick någon bild från igår men han ligger ju och snarkar nu så jag lägger in en bild från i fredags då vi festade i St Sigfrid! Men den här helgen har varit bra tycker jag.
Denna veckan går vi bara tre dagar för det är studiedagar torsdag och fredag :)


jag och tobban

Kommentarer

Skriv vad du har på hjärtat här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (behövs ej fyllas i)

Din Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0