Stressig måndag

Det var riktigt segt att stiga upp idag! Men tänkte på Tobias som börjar praktisera vid kvart i 7 när jag stiger upp så det hjälpte mig lite på traven, haha. Iallafall, skolan var jobbig som fan. Känns bara som om vi får mer och mer läxor och prov. Tar det aldrig slut?
Gick till fem idag och efter det tränade jag, Sofia och Linnie spinning. Den här gången var det riktigt jobbigt, men jag tog i allt vad jag hade så är faktiskt nöjd med min insats! :D
Hur som helst, matteprov på onsdag och geografiprov på torsdag. Är sämst på matte och fattar ingenting av geografin. Så vilket ska man plugga mest på? Åh..


Jag i onsdags innan SP-festen :)

Kommentarer

Skriv vad du har på hjärtat här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (behövs ej fyllas i)

Din Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0