Världens bästa pojkvän

Tobias Joakim Wåhlin
så heter han, som har fått mig att falla totalt.
Aldrig i hela mitt liv har jag känt såhär för någon som jag känner för dig Tobias.
Det finns så många tillfällen som andra inte ställer upp för sina flickvänner. Men jag känner att du ställer upp hur ofta som helst, och det är jag glad för.
Du är nästan för bra för att vara sann. Jag vet att när vi bråkar så säger vi massa dumma grejer som vi egentligen inte menar. Jag kan vara en idiot, men det kan du också vara.
Men det är normalt att bråka och fightas, annars skulle det ju vara ett tråkigt förhållande, right?
Det finns så mycket jag vill göra med dig, och jag vill ha en framtid med dig. Jag känner att det kan bli något, jag gör det! Snart blir du 18 och då finns det fler möjligheter för oss båda. Vi kan åka utomlands själva, vi kan åka vart vi vill iumed att du får bil.
Jag skulle känna mig så tom om det tog slut mellan oss, jag skulle inte kunna leva normalt. För utan dig är jag ingenting. Du har blivit en del av mitt liv, det känns som du har blivit min andra halva.
Men du har gjort mig så stark genom den här tiden. Du har fått mig att inse att man inte ska bry sig om vad folk tycker, och du stöttar mig i allt jag gör. Vill bara att du ska veta att det betyder så jävla mycket för mig. Kanske inte har uttalat mig så mycket om det till dig, men du ska veta att det värmer.
Du har sagt till mig att du kan ibland känna och veta vad andra tänker. Och det har jag börjat tro på, för du vet PRECIS när jag behöver en kram, du vet PRECIS när jag har nånting på hjärtat. Det är ibland läskigt..
Du har min humor med, och det älskar jag. För jag kan skratta ihjäl mig åt dina skämt!
Snart har vi 16 månader, tänk vad mycket vi har gått igenom?! Alla dessa minnen, bra som dåliga (mest bra). Jag börjar nästan gråta nu, usch (a) jag kommer aldrig glömma dig. Vad som än händer, så aldrig i hela mitt liv att jag kommer glömma dig.
Jag älskar dig över allt annat, världens bästa pojkvän.


Kommentarer
Postat av: Tobias Wåhlin

älskliiiiing det var jättefint skrivet av dej :). jag älskar verkligen dej hur mycket som helst :). vi har en framid gumman det har vi. jag älskar dej över allt annat / din alldeles egna Tobias<3

2009-09-03 @ 23:16:12
URL: http://juliakjellin.blogg.se/
Postat av: Denice

Riktigt fin bild :)

2009-10-04 @ 01:35:09
URL: http://denicejensen.blogspot.com/

Skriv vad du har på hjärtat här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (behövs ej fyllas i)

Din Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0