En lista

Vad gjorde du kl 08 i morse?
Då låg jag och sov.
Vad gjorde du för 15 min sedan?
Satt här vid datorn!
Det sista du sa högt?
Godnatt mami.
Vad har du druckit idag?
Vatten och ramlösa.
Tycker du om kaffe?
Börjar lära mig, faktiskt!
Vad var det senaste du åt?
En kiwi.
Vad var det senaste du köpte?
Ben&Jerry's hihi.


Vad är det för färg på din ytterdörr?
Mörkröd
Vad är det för väder hos dig nu?
Eftersom det är kväll är det lite kyligt ute, men uppehåll.
Godaste glassmaken?
Lakrits eller polka.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
Ja!
Sover du tungt?
Ibland ja, ibland nej.
Hur lång är du?
169cm
Vad gör dig glad just nu?
Att min älskling kommer hem från Cypern imorgon!


Drömmer du mardrömmar?
Ja, i vissa perioder drömmer jag det hela tiden. Läskigt!
Favoritklädsel?
Nu i sommar måste det ju ändå vara ett par jeansshorts och ett pösigt linne.
Favoritlåt just nu?
Har typ en favorit bland olika stilar, skulle ta år och rabbla upp alla, haha.
Vad ser du om du tittar till höger?
Min garderob.
Höger el vänsterhänt?
Höger!
Vad ska du göra härnäst?
Titta på One tree hill tänkte jag.


Humör just nu?
Trött, men gladis hihi.
Favoritgodis?
Choklad, absolut!
Kläder just nu?
En stor slapp tröja, ska ju hoppa ner i sängen snart!
Hur många kuddar sover du med?
Två st, en att ha huvudet på och en att krama (haha fråga mig inte varför)
Tycker du om att mysa?
Vem gör inte? Bland det bästa som finns ju!
Spelar du ngt instrument?
Gitarr :)
Vad är viktigast för dig?
Min familj, mina vänner och min pojkvän, helt klart!


Morgon eller nattmänniska?
Både och i think. Är typ aldrig trött på morgonen och kan vara vaken hur länge som helst.
Är du kittlig?
Räcker det om jag säger att jag får panik om någon typ petar på mig? Hah!
Snarkar du?
Nej, bara när jag är riktigt förkyld he he.
Känner du någon med samma födelsedag som din?
Jajemen, Anton in my class.
Stjärntecken?
Vädur
Äckligaste insekten?
Spindlar och myror. Fy!
Stökigt el välstädat?
Välstädat minsann, (som ni kan se i mitt förra inlägg)


Vad längtar du mest efter just nu?

MIN POJKVÄN! Han har varit borta i en vecka, men imorgon kommer han som sagt :)
Tycker du om kinamat?
Mums, supergott ju.
Vad dricker du till frukost?
Vatten eller juice.
Sover du på någon särskild sida?
Nae, helt olika.
Är du en beroendemänniska?
På något sätt är väl alla det mer eller mindre?
Välj ett ärr på din kropp?
Ett på min handled, bröt armen när jag var 8år och fick operera in spikar i armen.

Kommentarer
Postat av: amy

det allra nyaste kollade jag på tv:n idag, dom går ju på söndagar och repriser från säsong 5 går på vardagarna, annars laddar jag hem dom bara :D

2010-08-23 @ 01:37:27
URL: http://amyyyy.blogg.se/
Postat av: Joachim

Ja min veckar har förmodligen varit den bästa i hela mitt liv! Helt underbart rolig vecka:) Jadå det kommer imorgon om jag har tid, har lite o stå i.. men ska försöka hinna :)

Kram

2010-08-23 @ 02:13:01
URL: http://joachim.devote.se

Skriv vad du har på hjärtat här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (behövs ej fyllas i)

Din Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0