Dag 1 & Dag 2

Dag 01 - Om mig

För er som inte visste så heter jag Julia Emma Kjellin och är född den 31 mars 1993 (lite basic fakta sådär, haha). Framåtriktad, glad och ambitiös är nog tre ord jag skulle beskriva mig själv med. Jag har dessutom väldigt lätt att förstå folk om de ex. är i en knivig situation eller något liknande.
Jag bor i Nybro med min familj - mamma, pappa, lillasyster och lillebror. Jag har en pojkvän som jag älskar fruktansvärt mycket och jag tycker jättemycket om att umgås med honom. Mina vänner är helt underbara, de är nog faktiskt till och med de bästa vännerna man kan tänka sig.
Jag utövar ingen sport utan jag tränar på friskis&svettis och där tycker jag nog spinning är det roligaste!
Jag går samhällsprogrammet med inrikting ekonomi på Åkrahällskolan. Musik är bland det bästa jag vet, jag går på sånglektioner och kan även spela gitarr och lite piano. Något jag tycker är sjukt kul är att festa med mina vänner. Därför längtar jag otroligt mycket till den 31 mars nästa år för då fyller jag 18!!! Jag är väldigt spontan av mig och är INTE en sån tjej som tycker om att ligga hemma i soffan varje helg. Är inte den som tackar nej till något spontant och roligt någon gång egentligen!
Nu ska jag inte skriva så mycket mer, ni blir kanske uttråkade då, he he.




Dag 02 - Min första kärlek

Kärlek är ett väldigt starkt ord, därför tänker inte jag räkna med alla "pojkvänner" man hade när man var yngre, haha. Tobias (min nuvarande pojkvän) är faktiskt min första riktiga kärlek. Vi har varit tillsammans i över 2 och ett halvt år nu. Varken han eller jag eller någon annan trodde nog att det skulle hålla såhär länge från början, med tanke på allt vi gått igenom. Det tog över ett halvår innan vi på riktigt blev tillsammans, så vi har alltså hållt på att träffas i över 3 år nu snart, helt sjukt! Vi delar inte bara vår kärlek med varandra utan en stark vänskap också. Han är en underbar pojkvän samtidigt som han är en av mina bästa vänner.


Kommentarer
Postat av: Lisa

jag ska nog vara med kompisar, vi kanske ska ha julmys hah:D självdå?

2010-12-02 @ 21:58:28
URL: http://lisani.blogg.se/
Postat av: Marina

Idag gallde jobb hela dan!

Men nu ar det antligen over! :)

Sjalv da? :)



M

2010-12-02 @ 22:20:40
URL: http://lobsterspam.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hatar att vara sjuk. Hur är det med dig? Hur ser helgen ut??

2010-12-02 @ 22:59:51
URL: http://sessan1.blogg.se/
Postat av: joanna hansson

härligt! :)

2010-12-03 @ 10:49:38
URL: http://jofsweden.blogg.se/
Postat av: liindblaads

Lucka nummer tre är nu öppnad! inn och kolla om de va du som gömde dig där, om inte så har du en ny chans att anmäla dig till lucka 4 i samma inlägg.



Tusen tack för att du ville vara med

kram

2010-12-03 @ 11:47:53
URL: http://liindblaads.se
Postat av: t

Hej! :D Jag vill bara tipsa om att du kan vinna 300 kronor i presentkort på sumopix hos mig just nu! Ge bort i julklapp kanske? eller beställa hem till dig själv? :)

Gå in på min blogg och följ anvisningarna för att ha chansen att vinna!:D

LYCKA TILL!

Kramar :)

2010-12-03 @ 12:20:47
URL: http://teresevardag.blogg.se/
Postat av: Melvinfelicia

I visited your web so many times and I do not know why I keep going back. I guess your drawing and writing are so good, they make me think about life and God. Your work is inspiring

2012-07-06 @ 10:44:46
URL: http://melvinfelicia.bloghandler.com

Skriv vad du har på hjärtat här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (behövs ej fyllas i)

Din Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0