Vad har jag i min handväska?

Dag 12 - I min handväska

Det jag har i min handväska kanske inte intresserar er så värst mycket, haha. Har "det vanliga" som är nödvändigt att ha med sig i princip överallt. Men jag tog en bild iallafall!


Plånbok, nycklar, parfym, tåg/busstids-tabell, deodorant, tamponger, kalender,
hårsnoddar, penna och läppglans.

Om en stund kommer Linn och hämtar upp mig för vi ska faktiskt till kyrkan och titta på vår fina vän, Sofia, som är Nybros Lucia. Kan se framför mig hur fin hon kommer vara!

Kommentarer
Postat av: angela

sv: Va mysigt! Ja det har jag, solen skiner här också :)

2010-12-12 @ 14:29:20
URL: http://angelamagdalena.blogg.se/
Postat av: michelle

SV: Jag har inte kollat på Idol så mycket så jag kan inte riktigt veta om han är det eller inte, men på de flesta så verkar det som det .. :)

2010-12-12 @ 20:43:57
URL: http://michellehh.blogg.se/

Skriv vad du har på hjärtat här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (behövs ej fyllas i)

Din Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0