*@...arggg*?!@<*

fyyyyyyyyyyyyyyyyy vilken dag. :( Allvarligt talat? Vad är det här? Direkt efter jag skrivit mitt andra blogg-inlägg skulle jag sätta igång med mitt geografiarbete som ska vara inskickat ikväll (jag hade typ 3 meningar kvar att skriva) och när jag kommer in där ser jag att den filen inte bifogats?! Så jag kan inte öppna den.. Och den skulle senast vara inskickad idag!!! Jag började storlipa (okej varför berättar jag detta? hahah) och har varit helt känslig hela kvällen. Tänkte först skolka imon men kom att tänka på att det kanske inte är nån vidare bra idé. JAG VILL HA LOV NU, för skolan har tagit över mig känns det som.. :( Min bror har räddat mig idag, han är världens bästa på att muntra upp någon. Har legat och kramat honom i en halvtimme nu när han låg och sov.
Nähe, nu ska jag sova. GODNATT

Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför ska du köpa ett par till ? du har väll redan converse =)

2010-02-04 @ 22:55:00
Postat av: Julia

Svar: Jag hade ett par converse för typ 6 år sen, röda ;) ville ha ett par till sommarn nu!

2010-02-05 @ 08:03:14

Skriv vad du har på hjärtat här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (behövs ej fyllas i)

Din Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0