Känslomässig kväll

En heldag med Sofia blev det idag ja! Vi blev klara med vår engelskaredovisning *pust* så vi hann med o köpa lite glass o gotta oss lite med. Jag följde henne hem och svängde förbi Tobias en sväng med. Det blev att vi kollade på en film "My sisters keeper" som alla mina kompisar tipsat mig om - ska tydligen ha varit en mycket sorglig film.. Och såklart, mina kinder var knappt torra ett dugg under hela filmens gång, det var verkligen sjukt! Det gick inte att hålla inom sig.. När jag cyklade hem fick jag en massa tankar på huvudet, ni vet sånna där som verkligen tar kål på en?.. Jobbigt iallafall så jag har suttit och pratat med min älskade mamma ikväll, haha. Riktigt skönt..

Imorgon börjar skolan igen och nya känslor dyker upp.. Är inte helt sugen på det kan jag ju säga, men.. vad har man för val?

Kommentarer

Skriv vad du har på hjärtat här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (behövs ej fyllas i)

Din Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0