Konserten avklarad!

Har inte sovit ett skit inatt, verkligen ingenting. Tobias var helt sur på mig för jag råkade väcka honom med lite gnäll, panikhostningar och spring upp och ner för trappan. Men duktig som jag är pallrade jag mig iväg till skolan idag iallafall hehe.. Vid sju blev det haitikonserten också och jag trodde först att jag skulle faila totalt eftersom min hals inte var helt okej.. Men efter många halstabletter, vatten och nässpray flöt det på rätt bra ändå! Jag och Jessica sjöng som sagt Himlen är oskyldigt blå. Alla var för övrigt jätteduktiga!
Men nu ska jag nana för jag är riktigt trött, hihi. Natti!


Kommentarer
Postat av: Emma Brändmark

oj, tack så jätte mycket ;D

2010-02-11 @ 18:15:58
URL: http://emmabrandmark.blogg.se/

Skriv vad du har på hjärtat här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (behövs ej fyllas i)

Din Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0