1 januari 2010

Känns konstigt? Att det redan är 2010!
Iallafall, min kväll igår blev toppen. Jag, Jessica, Madde och Sofia åt mat (rå kyckling med pommes? haha) och tog våra första drinkar! Sedan drog vi vidare ut i kylan till Olivia. Kvällen med allt folk, nytt som gammalt, blev kul. Vid elva-tiden gick några av oss ner till torget och vi var först av alla! IS-KALLT säger jag bara. Livrädda för raketer var vi också.. Iallafall, jag träffade på Tobias och massa annat folk. Tobias och jag gick upp till Erica där Boman också var och där stannade vi till 3-tiden. :) Då gick Tobias och jag hem till honom och myste.

Idag väckte Tobias mig på morgonen för han var tydligen snuvig? Han låg och harklade sig och allt vad han gjorde så jag fick rycket till slut (a) haha, vad elak jag är! Iallafall så har vi bara tagit det lugnt idag.









Tack alla för en bra kväll/natt! GOTT NYTT ÅR

Kommentarer

Skriv vad du har på hjärtat här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (behövs ej fyllas i)

Din Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0