Fullproppad och händelserik dag

Herregud vad mycket olika saker som hänt idag. Orkar verkligen inte berätta allting men iallafall, efter skolan idag hände jag och Jessica med Sebastian hem för att blondera slingor i hans hår. Det blev faktiskt bra! :) Så duktiga vi är haha. När vi sen skulle cykla hem så ringde min telefon och Jessica säger "vi stannar då..". Precis när vi börjar sakta in glider jag omkull med cykeln och ramlar ner i all äcklig snöööö! Mobilen blev helt genomblöt och jag också.. usch! Haha, men jag cyklade hem ganska fort sen och värmde mig.
Nu har jag massor att göra, men faktiskt bara roliga saker för jag har averkat mitt plugg! :)
Pusss


Kommentarer

Skriv vad du har på hjärtat här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (behövs ej fyllas i)

Din Hemsida/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0